Have a question?
Nume
Prenume
Patronimic
Localitatea
Select dropdoun
Delete file
Are you sure you want to delete this file?
Message sent Close

Tehnici de negociere în afaceri

Într-un mediu de afaceri competitiv, negocierea este o practică uzuală. Oamenii de afaceri participă la negociere pentru a-şi armoniza interesele profesionale. Or, interdependenţa negociatorilor, conlucrarea voluntară a părţilor, soluţionarea divergenţelor, ajungerea la un acord reciproc favorabil reprezintă condiţii-cheie pentru realizarea unui proiect comun. Astfel, cursul de instruire-perfecționare „Tehnici de negociere în afaceri” are scopul de […]

10 students enrolled
Într-un mediu de afaceri competitiv, negocierea este o practică uzuală. Oamenii de afaceri participă la negociere pentru a-şi armoniza interesele profesionale. Or, interdependenţa negociatorilor, conlucrarea voluntară a părţilor, soluţionarea divergenţelor, ajungerea la un acord reciproc favorabil reprezintă condiţii-cheie pentru realizarea unui proiect comun. Astfel, cursul de instruire-perfecționare „Tehnici de negociere în afaceri” are scopul de a contribui la formarea/perfecţionarea aptitudinilor interactive de negociere ale beneficiarilor, a capacităților de comunicare eficientă cu diferiți parteneri, a stilurilor de negociere relevante pentru diferite culturi (ţări), a implicaţiilor culturale pe care le are o negociere etc.

Obiectivul general al cursului „Tehnici de comunicare în vânzări” constă în:

  • inițierea cursanților în procesul de comunicare verbală, nonverbală, scrisă în sfera comercială;
  • familiarizarea cu instrumente eficiente de comunicare și tehnici specifice de vânzare;
  • dezvoltarea spiritului de observator și a capacității de bun comunicator necesare în procesul de implicare și de manifestare a interesului față de clienți/parteneri și nevoile lor, față de reprezentantul de vânzări și produsul, serviciul oferit de acesta;
  • familiarizarea cu diverse tehnici de influențare și persuadare în vânzări, ținând cont de profilul psihologic al clientului/ partenerului;
  • inițierea cursanților în diverse tipuri de scrisori comerciale și antrenarea lor în procesul de redactare a corespondenței comerciale.

Competențele dobândite la finalizarea cursului țin de:

  • capacitatea de a negocia prin comunicare, demonstrând cunoştinţe în abordarea etică şi diplomatică a mediului de afaceri şi cel comercial (la nivel naţional şi internaţional);
  • abilitatea de a contracara obiecţiile posibile ale partenerului şi de a argumenta propria poziţie de negociere în vederea soluţionării eficiente şi eficace a dezacordurilor, a conflictelor;
  • capacitatea de a găsi un acord prin intermediul medierii şi arbitrării (ca alternative, prin implicarea terţului) atunci când negocierea faţă în faţă nu este posibilă;
  • abilitatea de a conlucra cu diferite grupuri de interese, pentru a face schimb de valori şi a obţine concesii favorabile părţilor;
  • demonstrarea competenței psihologice, menite să determine fenomenele dificile ale procesului de negociere şi să contribuie la soluţionarea reciproc avantajoasă a problemelor;
  • planificarea, organizarea unui cadru și a unui climat de negociere prin prisma respectării normelor de protocol, a regulilor de etichetă și ceremonial în corespundere cu formatul, stilul de negociere etc.
Get course
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

<ul><li>Agenți de vânzări</li><li>Manageri de vânzări</li><li>Angajați din departamentele de vânzări/relații cu clienții</li><li>Persoanele care doresc să se specializeze în vânzări și să posede arta comunicării în vânzări</li></ul>
4 lectures
Full lifetime access
Access on mobile and TV