Have a question?
Nume
Prenume
Patronimic
Localitatea
Select dropdoun
Delete file
Are you sure you want to delete this file?
Message sent Close

Psihologia comunicării de afaceri

  Scopul cursului „Psihologia comunicării de afaceri” vizează abordarea relațiilor de afaceri din perspectivă psihologică, implicând un proces de comunicare, argumentare, cooperare, influențare, persuadare. În acest context, beneficiarii cursului își vor forma competențe de comunicare psihologică în relațiile de afaceri prin prisma unei abordări creative, stiluri specifice de comportament și metode de comunicare, coduri ale comunicării […]

10 students enrolled

 

Scopul cursului „Psihologia comunicării de afaceri” vizează abordarea relațiilor de afaceri din perspectivă psihologică, implicând un proces de comunicare, argumentare, cooperare, influențare, persuadare. În acest context, beneficiarii cursului își vor forma competențe de comunicare psihologică în relațiile de afaceri prin prisma unei abordări creative, stiluri specifice de comportament și metode de comunicare, coduri ale comunicării nonverbale și decodificarea lor, principii de negociere, tehnici de influențare/persuadare, particularități psihologice ale interlocutorilor, remedii de combatere a subterfugiilor psihologice, tehnici de prevenire și soluționare a conflictelor, reguli de etichetă, norme protocolare și culturale, prescripții morale – toate constituind un ansamblu de cunoștințe, instrumente și abilități menite să ghideze actualii și viitorii parteneri de afaceri spre contacte și contracte de afaceri reciproc avantajoase, cu maximum de beneficii.

Obiectivul general al cursului „Psihologia comunicării de afaceri” constă în:

  • înțelegerea problemelor de comunicare profesională cu care se confruntă diferiți stakeholderi în afaceri;
  • aplicarea cunoștințelor psihologice dobândite în soluționarea diverselor probleme de comunicare;
  • studierea și aplicarea strategiilor și tacticilor de bază ale interacțiunii profesionale și a impactului tehnicilor discursive în sfera comunicării de afaceri.

La finalizarea cursului cursanții vor fi capabili să demonstreze:

  • capacitatea și disponibilitatea de autoreglare psihică;
  • abilitatea de a comunica în echipă, de a asculta și de a gestiona relațiile umane în sfera afacerilor;
  • capacitatea și disponibilitatea de a comunica eficient cu diferiți interlocutori (angajați, clienți, parteneri etc.) în dependență de psihologia personalității acestora;
  • capacitatea și disponibilitatea de a percepe corect obiceiurile altor culturi, de a preveni și/sau soluționa probleme dificile de comunicare între părți, de a coopera, demonstrând astfel și un respect intercultural.
Get course
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

<ul><li>Oameni de afaceri</li><li>Freelanceri</li><li>Manageri de proiect</li><li>Persoanele care doresc să-și îmbunătățească brandingul personal</li></ul>
4 lectures
Full lifetime access
Access on mobile and TV