Have a question?
Nume
Prenume
Patronimic
Localitatea
Select dropdoun
Delete file
Are you sure you want to delete this file?
Message sent Close

Valorizarea imaginii profesionale

Programul „Valorizarea imaginii profesionaleˮ favorizează conștientizarea importanței a trei componente: cunoștințe („savoirˮ), aptitudini („savoir-fairˮ), competențe profesionale („savoir-fair professionnelˮ); vizează identificarea așteptărilor din partea angajatorului și adaptarea proiectului său profesional la aceste așteptări de pe piața muncii. Fortifică achizițiile în termeni de calități personale („savoir-etreˮ) pentru a le pune în valoare și a le transforma în […]

10 students enrolled
Programul „Valorizarea imaginii profesionaleˮ favorizează conștientizarea importanței a trei componente: cunoștințe („savoirˮ), aptitudini („savoir-fairˮ), competențe profesionale („savoir-fair professionnelˮ); vizează identificarea așteptărilor din partea angajatorului și adaptarea proiectului său profesional la aceste așteptări de pe piața muncii. Fortifică achizițiile în termeni de calități personale („savoir-etreˮ) pentru a le pune în valoare și a le transforma în atuuri. Identificarea și dezvoltarea savoir-etre – lipsă, care, pe măsură ce vor fi valorificate, vor veni în întâmpinarea așteptărilor angajatorului.

Scopul principal al cursului constă în:

  • cunoașterea noțiunilor de competențe;
  • identificarea axei personale de ameliorare a competențelor;
  • dezvoltarea și/sau valorizarea competențelor profesionale.

Obiectivul fundamental al cursului „Valorizarea imaginii profesionaleˮ constă în:

  • conștientizarea importanței noțiunilor de competențe din perspectiva componenței acestora;
  • stabilirea corelării dintre aptitudinile personale și competențele profesionale;
  • determinarea importanței valorificării imaginii profesionale din perspectiva așteptărilor angajatorului și a integrării în câmpul muncii.

Competențele dobândite la finalizarea cursului vizează:

  • aprofundarea și dezvoltarea achizițiilor cognitive cu privire la evaluarea axei de ameliorare a competențelor;
  • stimularea dimensiunilor individuale cu privire la autonomie;
  • capacitatea de decizie, curiozitate, perseverență;
  • evidențierea dimensiunilor colective privind capacitatea de a federa (a alinia) lucrul în echipă;
  • testarea strategiilor de comunicare prin metoda design thinking;
  • capacitatea de adaptare, de gestionare a stresului, reactivitatea, rigoarea;
  • valorizarea imaginii sale în câmpul muncii;
  • valorizarea imaginii numerice (e-imagine).
Get course
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

<ul><li> Antreprenori</li><li>Economiști</li><li>Clienți corporativi (întreprinderile mici și mijlocii)</li></ul><p><br></p>
4 lectures
Full lifetime access
Access on mobile and TV